رئالیتی شو ضد کی پخش میشود؟ + آموزش بازی ZED

معرفی رئالیتی شو ضد

رئالیتی شو ضد محصول سال ۱۴۰۱ کشور ایران به کارگردانی و تهیه کنندگی سعید ابوطالب، ضد نهمین تجربه کارگردانی ابوطالب در شبکه نمایش خانگی نیز می باشد او که فعالیت خود را در زمینه کارگردانی در نمایش خانگی از سال ۱۳۹۱ آغاز نمود و جزو اولین کارگردانان حاضر در شبکه نمایش خانگی بود حال پس از گذشت بیش از ۱۲ سال از ساخت اولین مسابقه خود در این رسانه،قرار است با یک مسابقه دیگر وارد شبکه نمایش خانگی گردد که همانند دیگر ساخته هایش در ژانر رئالیتی شو می باشد و برنامه ضد نیز نام دارد.

سعید ابوطالب تا کنون بیش از هشت مسابقه را در شبکه نمایش خانگی کارگردانی نموده است که همگی آنها در سبک رئالیتی شو و مسابقه ای بوده است و ضد نیز قرار است که همانند دیگر ساخته های این کارگردان یک رئالیتی شو دیگر باشد و مسابقه جدیدی را با بازیگران و هنرمندان سینمای ایران به نمایش بگذارد.

سعید ابوطالب، کارگردان و تهیه‌کننده سریال ضد، نشان می‌دهد که او یکی از کارگردانان و تهیه‌کنندگان موفق در عرصه صنعت شبکه نمایش خانگی می باشد چرا که مسابقه و برنامه های او امروزه به واسطه مخاطب بسیار توانسته به یکی از محبوب ترین برنامه های حال حاضر شبکه نمایش خانگی تبدیل گردد و بسیار مورد انتظار تماشاگران ایرانی واقع شود.ضد ساخته‌ای از سعید ابوطالب است که در شبکه نمایش خانگی پس از برنامه رئالیتی شو پدر خوانده پخش خواهد شد.

رئالیتی شو چیست؟

برنامه‌های رئالیتی شو یا نمایش های واقعیت در سال‌های اخیر، به دلیل جذابیت بالا و کسب توجه مخاطبان، در صنعت تلویزیون و رسانه‌های اجتماعی بسیار مهم شده‌اند. این برنامه‌ها به طور کلی برای سرگرمی و تفریح مخاطبان طراحی شده‌اند و به دلیل تاثیر بالایشان بر جامعه، از نظر فرهنگی و اجتماعی نیز مورد بررسی قرار گرفته‌اند. علاوه بر برنامه‌های رقابتی، برنامه‌های دیگری بررسی زندگی هنرمندان در این برنامه‌ها، خانواده‌های مشهور، زندگی خود را در اختیار مخاطبان قرار می‌دهند و زندگی خود را به صورت علنی به نمایش می‌گذارند.

در کل برنامه‌ های رئالیتی شو به دلیل جذابیت بالا، قدرت تاثیرگذاری بالا بر مخاطبان و پرسود بودن، در صنعت تلویزیون و رسانه‌های اجتماعی به عنوان یک صنعت پرسود و حرفه‌ای، به شدت مورد توجه قرار گرفته‌اند. حال سعید ابوطالب مدت هاست از این نوع برنامه ها استفاده کامل نموده است و برنامه های خود را در سبک رئالیتی شو وارد شبکه نمایش خانگی می نماید.

مجری رئالیتی شو ضد کیست؟

سعید ابوطالب مدت هاست پس از ساخت چندین برنامه رئالیتی شو،متوجه این شده است که چه کسی پتانسیل هدایت بازی و پلیری را در برنامه های رئالیتی شو را نیز دارد. او که این روزها در حال کارگردانی سریال و رئالیتی شو ضد می باشد ترجیح داده است پس از ۴ برنامه که مجید واشقانی در آن به عنوان پلیر حضور داشته است اینبار هدایت و مجری گری جدیدترین ساخته خود را در اختیار مجید واشقانی قرار دهد.

واشقانی در تمامی رئالیتی شو های حضور یافته همیشه به یکی از جنجالی ترین شخصیت ها نیز تبدیل شده است و توانسته به دلیل آشنایی کامل با سبک بازی و استفاده از هوش و استعداد خود تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیگران رئالیتی شو های ایران نیز شود و سعید ابوطالب ترجیح داده است که از یک از برگ برنده خود در برنامه ضد نیز استفاده نماید.

پلیرهای ضد چه کسانی هستند؟

این روزها که ابوطالب به صورت همزمان دو رئالیتی شو را در دست ساخت دارد هنوز اطلاعات کاملتری از رئالیتی شو ضد خود را منتشر ننموده است و تصمیم گرفته است که با توجه به حواشی به وجود آمده در قسمت های پایانی شب های مافیا، از بازیگرانی همچون امیر علی نبویان، حامد آهنگی و بهاره افشاری نیز استفاده ننماید و سعی کرده در ضد از بازیگران جدیدی استفاده نماید که برای تماشاگر و مخاطب خود جذابیت بیشتری نیز داشته باشند.

تا کنون بیش از هشت بازیگر و هنرمند در این سریال اعلام حضور کرده اند که نام های آنها عبارتند از:بهار قاسمی، بهنام تشکر، علی صبوری، امیر مهدی ژوله، مجتبی پور بخش و ….

ضد چه زمانی منتشر میشود؟

اگر برای شما نیز سوال شده که رئالیتی شو ضد کی پخش میشوند؟ باید بگوییم که آغاز زمان پخش اولین قسمت از رئالیتی شو ضد از شبکه نمایش خانگی و سایت هکس دانلود روز یکشنبه ۲۵ تیر ماه ۱۴۰۲ ساعت ۲۰ اعلام شده است. رئالیتی شو ضد در ۱۵ قسمت ساخته شده و هر قسمت ۹۰ دقیقه است. میتوانید جهت دانلود رئالیتی شو ضد از سایت هکس دانلود اقدام کنید.

پس از تاخیر چند ماهه در انتشار تیزرهای این مجموعه در نهایت رئالیتی شو ضد به کارگردانی سعید ابوطالب و اجرای مجید واشقانی پخش خود را از اواخر تیرماه آغاز نمود و قرار است که از تاریخ ۲۵ تیرماه نمایش خود را در شبکه نمایش خانگی آغاز نماید و هر هفته روزهای یکشنبه قسمت جدیدی از آن در شبکه نمایش خانگی منتشر خواهد شد.

 

ویدئو آموزش بازی ضد