بهترین بازی های استراتژی که می توانید همین الان بازی کنید

وقتی صحبت از بهترین بازی های استراتژیک به میان می آید، طیف وسیعی از تجربیات ارائه شده وجود دارد. از پیشرفت تمدن ها گرفته تا مدیریت ارتش ها و خیلی چیزهای دیگر، بهترین بازی های استراتژی شما را وادار می کند تا مهارت های تاکتیکی و مدیریت خود را آزمایش کنید. از بازی‌های کلاسیک بسیار محبوب گرفته تا بازی‌های جدیدتر که وارد صحنه می‌شوند، می‌توانید به محیط‌های تاریخی بپردازید، به دنیای علمی تخیلی بپرید، یا سعی کنید در مناظر خشن و پوشیده از برف زنده بمانید، همانطور که راه خود را برای پیروزی در نظر می‌گیرید. برای یافتن بهترین بازی‌های استراتژی که می‌توانید در حال حاضر بازی کنید، در زیر بخوانید.

Command and Conquer Remastered Collection

راه اندازی و تحویل ممکن است از دیدگاه امروزی کمی نامرتب به نظر برسد، اما دلیلی وجود دارد که کلاسیک هایی مانند این پس از دهه ها بازسازی می شوند. اگر به دنبال یک بازی پیچیده RTS با ویژگی های زیاد هستید، شاید این مجموعه برای شما مناسب نباشد، اما این بهترین نسخه از یک بازی است که پس از گذشت ۲۵ سال از انتشار اولیه هنوز طرفداران زیادی دارد – رابط کاربری کیفیت زندگی را خواهید یافت. بهبودها، گرافیک بهتر، محتوایی که قبلاً فقط روی کنسول در دسترس بود و بیش از ۱۰۰ ماموریت که اکنون می توانید به صورت جداگانه پخش کنید. از آنجایی که خود بازی تغییری نکرده است، به جز برخی از گزینه‌های سختی اضافی، ممکن است با هوش مصنوعی مشکل داشته باشید، اما مانند بسیاری از بازی‌های RTS، C&C یک بازی چند نفره عالی دارد. این البته قبل از هر چیز یک بازی برای طرفداران است، اما اگر می‌خواهید به ابتدای این سبک بروید یا فقط از یکی از بهترین ریمسترهای اطراف لذت ببرید، راهی برای عبور از این مجموعه وجود ندارد.

 

Into the Breach

بازی روگلیت ایزومتریک علمی تخیلی Subset Games یک ماجرای نوبتی جمع و جور خوب است که روی یک شبکه ۸×۸ اتفاق می‌افتد. به لطف چالش‌های رویه‌ای متفاوت آن، بسیار قابل پخش است، و شما را وادار می‌کند تا در هر نوبت به دقت در مورد رویکرد بازی استراتژی خود فکر کنید. حیوانات بیگانه معروف به وک در زیر زمین پرورش می یابند و تهدیدی جدی برای نوع بشر هستند. این به شما بستگی دارد که با غلبه بر هر چالشی که برای شما ایجاد می کند، جهان را نجات دهید.

اگر شکست بخورید، اساساً جدول زمانی را معکوس می‌کنید تا دوباره بر چالش غلبه کنید. با کنترل ماشین‌ها و سلاح‌های مختلف، با خلبان‌های مکانیکی منحصربه‌فرد روبرو می‌شوید و در طول نبردها سلاح‌های بیشتری پیدا می‌کنید تا دفعه بعد به خودتان برتری دهید. ساختمان‌های غیرنظامی مختلف، ماشین‌های شما را نیرو می‌دهند، بنابراین باید مراقب رفاه آن‌ها نیز باشید و مطمئن شوید که خودتان به‌طور تصادفی آنها را منفجر نکنید. با یک سبک پیکسلی جذاب، خط داستانی بسیار جالبی نیز دارد و چالش‌های رویه‌ای آن مهارت‌های تاکتیکی شما را آزمایش می‌کند و احساس تازگی را در آن حفظ می‌کند.

 

Total War: Warhammer II

 

Total War: Warhammer 2 تقریباً در تمام جنبه‌های نسخه پیشگام خود بهبود می‌یابد، و بیشتر نشان می‌دهد که چرا استراتژی مبتنی بر نوبت در دنیای فانتزی ماندگار بازی Workshop بسیار خوب عمل می‌کند. قسمت دوم در سراسر صفحه بصری تر است، چه در نبرد و چه در خارج از نبرد، رابط کاربری آن در لحظات پرفشار راحت تر تجزیه می شود، و مجموعه ای از دسته های قابل بازی آن، که هر کدام تازه برای مبارزه هستند، حتی از همیشه متنوع تر هستند. اگر تا به حال از تعهد سری اصلی Total War به دقت تاریخی دلسرد شده اید، Total War: Warhammer 2 مکانی عالی برای ارضای خواسته های خارق العاده شماست. بهتر از این، کمپین امپراتوری های اخلاقی به شما امکان می دهد این بازی و نسخه اصلی را در یک نقشه گسترده ترکیب کنید.

 

Total War: Three Kingdoms

Total War: Three Kingdoms تأثیرات پس از توتال جنگ: Warhammer را در آستین خود می پوشاند، به این دلیل که اساساً ریشه در تاریخ دارد، اما به همین ترتیب در فوران های گاه به گاه فانتزی که از طریق افسانه های قدیمی به تصویر کشیده می شود، می پردازد. جنگ داخلی چین رویداد روز اینجاست، و ویژگی‌های خاص روابط پیچیده تقریباً هر چیزی را که می‌توانید به آن تکان دهید – از دیپلماسی در پشت صحنه، تجارت پیش از جنگ، و پویایی بین جناح‌ها در میدان نبرد، دامن می‌زند. همه این عناصر قابل تنظیم در برابر نسخه‌های قبلی Total War بهینه‌سازی شده‌اند، و DLC گسترده Three Kingdoms به این یکی فراتر از کمپین استاندارد خود، حیات بیشتری می‌بخشد. جهت خرید ساعت مچی میتوانید از فروشگاه بی واچ اقدام نمایید.

 

Crusader Kings III

به زبان ساده، Crusader Kings 3 یکی از بزرگ‌ترین و پیچیده‌ترین RPG‌های استراتژیک بزرگ موجود است – تا حدی حتی بزرگ‌تر از نسخه قبلی خود، Crusader Kings 2. مشابه تکامل Total War: Warhammer همانطور که در بالا ذکر شد، CK3 زیباتر و آسان‌تر است. برای پیمایش، و بسیار بسیار پیچیده تر از هر چیزی که قبلاً آمده است – هم در جنگ و هم در داستان سرایی. و نکته آخر چیزی است که CK3 را از بسیاری از بازی‌های مشابه متمایز می‌کند، زیرا در حوزه داستانی درام دوره‌ای تقریباً بی‌نظیر است. این را در جناح های متخاصم، آشفتگی های سیاسی و جنگ های داخلی پایدار ببافید، و برنده خواهید شد. دانلود بازی قلعه ۲ دوبله فارسی

اگر دنبال یک چالش هستید، دنیای هجوم بیگانگان XCOM 2 (در برگه جدید باز می شود) هیچ ضربه ای نمی کشد. این دنباله بر اساس سبک چرخشی با زمین های وسیع برای پیمایش، از نظر دامنه بسیار بزرگتر از نسخه قبلی خود است. بعد از اینکه XCOM: Enemy Unknown سعی کردید از تهاجم بیگانگان جلوگیری کنید، در مرحله دوم شاهد فرماندهی آخرین نیروهای باقیمانده XCOM هستید – که آخرین خط دفاعی در برابر بیگانگانی هستند که اکنون بر زمین حکمرانی می کنند. مرگ دائمی به هر تصمیمی که می‌گیرید، سطح دشواری بیشتری اضافه می‌کند، زیرا هر انتخابی می‌تواند عواقب فاجعه‌باری برای نیروهای شما داشته باشد.

با در دست گرفتن کنترل کشتی تدارکات بیگانه معروف به انتقام‌جو، هنگام شروع ماموریت‌هایی با چالش‌های منحصربه‌فرد، رویارویی با دشمنان جدید و نزدیک شدن تاکتیکی به هر مبارزه، با شانس‌های غیرممکن روبرو می‌شوید. شما همچنین باید سعی کنید رفقای سقوط کرده را نجات دهید و تحقیق کنید و سلاح ها و زره های خود را ارتقا دهید. و اگر این به نظر شما شبیه یک فنجان چای به نظر می رسد، سال گذشته شاهد انتشار DLC پرجمعیت XCOM 2: War of the Chosen بودیم، که به خودی خود یک بازی است که کلاس های جدید و یک دشمن جدید چالش برانگیز به نام ” را اضافه می کند. انتخاب شده”. این یک عدد استراتژی علمی-تخیلی است که ذهن تاکتیکی شما را به حداکثر می رساند.

 

StarCraft 2: Wings of Liberty

بازی‌هایی وجود دارند که ظاهراً ستون‌های این ژانر هستند، اغلب کپی شده‌اند، اما هرگز به آن دسترسی پیدا نکرده‌اند. StarCraft یکی از این بازی‌ها برای ژانر RTS بود، بنابراین منطقی است که جانشین آن واقعاً موارد مشابه را در بسته‌ای براق‌تر ارائه دهد. حتی یک دهه پس از اولین انتشار، ارائه StarCraft 2 هنوز شگفت‌انگیز است. این کمپین به خوبی از هر یک از نژادهای خود استفاده می کند، که تاکنون مورد علاقه طرفداران StarCraft قرار گرفته است. نبردهای غم انگیز مطمئناً قلب تجربه هستند، حملات همه جانبه ای که پس از صرف زمان برای ساختن ارتش خود تماشای آنها رضایت بخش است. ماموریت ها متنوع هستند و به اندازه کافی باز کردن قفل را ارائه می دهند تا شما را برای مدت طولانی به بازی ادامه دهد، و اگر اکنون بازی را شروع کنید، احتمالاً سیستم های زیادی را که قبلاً با آنها آشنا هستید، کشف خواهید کرد، که توسط StarCraft و Age of Empires برای مدت طولانی ایجاد شده اند. پیش. خوب، نیازی به تعمیر چیزی نیست که خراب نیست.