معرفی فیلم ابرقهرمانی موربیوس ۲۰۲۲

موربیوس (Morbius) یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر پایه شخصیت به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده‌است. تولید این فیلم بر عهده ی کلمبیا پیکچرز با مشارکت مارول است. این فیلم که در آینده توسط سونی پیکچرز ریلیزینگ توزیع می‌شود، قرار است سومین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی از سونی باشد. کارگردانی این فیلم بر عهده ی دنیل اسپینوزا از فیلم‌نامه‌ای نوشته‌ی مت سازما و بارک شارپلس است و در آن جرد لتو در نقش مایکل موربیوس، در کنار مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال، تایریس گیبسون و مایکل کیتون ایفای نقش می‌کند. در این فیلم، موربیوس در پی تلاش برای درمان خود بر اثر یک بیماری خونی نادر تبدیل به یک خون‌آشام می‌شود.

مت تولمک و آوی آراد تهیه‌کنندگان فیلم سینمایی «ونوم» (Venom) تایید کرده‌اند که سونی در حال حاضر مشغول کار روی فیلم سینمایی موربیوس (Morbius) است. این فیلم پس از ونوم، دومین اسپین‌آف مجموعه اسپایدرمن خواهد بود که قرار است پخش شود. موربیوس برای انتشار در ۲۸ ژانویهٔ ۲۰۲۲ در ایالات متحده برنامه‌ریزی شده‌است. میتوانید برای دانلود فیلم خارجی مورد نظر خود به سایت موویانه مراجعه کنید.

فیلم ها و سریال های بسیار زیادی در ژانرها و موضوعات مختلف از جمله اکشن، کمدی، هیجان انگیز، ماورایی، جنایی، ماجراجویانه، عملی تخیلی، خانوادگی، درام در سایت موویانه بارگزاری شده اند تا پاسخگوی سلیقه ها و ذایقه های مختلف کاربران باشد. شما می توانید در ادامه با یک کلیک ساده به گنجینه ای بسیار متنوع و فراوان از این آثار دسترسی داشته باشید. در ادامه به خلاصه داستان فیلم موربیوس گریزی خواهیم زد.

دکتر مایکل موربیوس بیوشیمیستی است که از بیماری خونی نادر و مرگباری زجر می‌برد. او که به سختی دنبال یک درمان است، با استفاده از دی‌اِن‌اِی یک خفاش خون‌آشام روی خودش آزمایش خطرناکی را اجرا می‌کند که اشتباهاً باعث تبدیل شدنش به یک خون آشام می‌شود.

معرفی فیلم موربیوس Morbius 2022

  • کارگردان : دنیل اسپینوزا
  • تهیه‌کننده : آوی آراد، مت تولماچ، لوکاس فاستر
  • بازیگران : جرد لتو، مت اسمیت، آدریا آرجونا، جرد هریس، ال مادریگال، تایریس گیبسون، مایکل کیتون
  • شرکت تولید : کلمبیا پیکچرز، مارول انترتینمنت
  • توزیع‌کننده: گروه سینمایی سونی پیکچرز

پوستر خام فیلم Morbius

پوستر فیلم Morbius

بنابر گزارش سایت کلایدر، همانند ونوم هدف سونی این است که موربیوس را به عنوان یک شخصیت ضد قهرمان که با کشتن دشمنانش مشکلی ندارد، به بینندگان معرفی کند. تریلر جدید موربیوس به فیلم‌های مختلفی از اسپایدرمن نیز اشاره کرده و خودش را به دنیای سینمایی مارول محدود نمی‌کند. جدا از اشاره به مرد عنکبوتی با بازی تام هالند و اندرو گارفیلد، لباس توبی مگوایر در نقش اسپادی نیز به عنوان ایستراگ در تریلر قابل مشاهده است. باید این را هم یادآوری کنیم که حضور تام هاردی و ونوم نیز در فیلم موربیوس از قبل تایید شده بود. دانلود فیلم موربیوس ۲۰۲۲

فیلم سینمایی Morbius برای اکران در تاریخ ۲۸ ژانویه ۲۰۲۲ (۸ بهمن ۱۴۰۰) برنامه‌ریزی شده است.