انتشارات مارول از پروژه های آینده‌ی کرت بیوسیک و الکس راس رونمایی کرد [NYCC2018]

روز گذشته بود که هواداران سری کمیک تحسین شده‌ی Marvels با اخبار هیجان انگیز انتشارات مارول در مورد برنامه های آینده‌ی تیم خلاق این سری کمیک شوکه شدند!

دیروز سر ویراستار انتشارات مارول، آقای سبولسکی اذعان داشت که انتشارات مارول قصد دارد به مناسبت سالگرد ۲۵ سالگی سری کمیک Marvels در پروژه‌ی جدیدی با تیم خلاق این سری، یعنی الکس راس و کرت بیوسیک همکاری کند.

کرت بیوسیک و الکس راس با روایتی جدید از دنیای مدرن مارول!

سری کمیک Marvels که در سال ۱۹۹۴ میلادی منتشر شد همواره به عنوان یکی از برترین کمیک های تاریخ مارول یاد می شود. یک سری‌ چهار قسمتی که به نقل دوباره‌ی چهار تا از معروف ترین حوادث کمیک های مارول می پردازد و یک جهان پر از ابرقهرمانان را از دید روزنامه‌نگاری به نام تیم شلدون نشان می دهد. فردی که در واقع نماینده‌ی اجتماع افراد عادی در جهانی پر شده از ابرقهرمانان گوناگون است؛ خلاقیت و تازگی‌ این کمیک پس از سال ها هنوز هم جذابیت این کمیک را حفظ کرده و در نوع خود بی نظیر است. حالا با توجه به اخبار منتشر شده می توان دوباره به انتظار یک اثر متفاوت و ویژه از دو تن از مشهور ترین چهره های دنیای کمیک نشست.

با این حال سبلوسکی از اعلام عناوین این پروژه ها خودداری کرد و اذعان داشت در زمان مناسب، مارول از این پروژه ها رونمایی خواهد کرد، در این میان تام برورت یکی دیگر از ویراستاران ارشد انتشارات مارول، مژده‌ی کاور واریانت های جدیدی را از کمیک های Marvels به گوش هواداران رساند. خبری که بسیاری از طرفدارانِ طراح مشهور و صاحب سبک یعنی الکس راس را به وجد آورده و باعث شده که افراد زیادی به انتظار همکاری جدید این زوج طلایی یعنی الکس راس و کرت بیوسیک بنشینند!

نوشته انتشارات مارول از پروژه های آینده‌ی کرت بیوسیک و الکس راس رونمایی کرد [NYCC2018] اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.