روز بتمن مبارک!

همانطور که میدانید امسال در تاریخ ۱۵ سپتامبر ۲۰۱۸ توسط کمپانی دی سی به عنوان روز بتمن (Batman Day) انتخاب شده است و این کمپانی درصدد است تا بخاطر سالگرد ۸۰ سالگی بتمن، امسال روز بتمن را بیشتر از هر سال دیگه ای خاص تر کند.

یکی از برترین کاراکتر های دی سی با آن تم خاص و کارآگاهی خود، ۸۰ سال پیش پا به دنیای کمیک گذاشت و با ماجراها و داستان های خود توانست در طی سال ها، کمیک فن های بسیاری را مجذوب و شیفته‌ی خود کند.

این شخصیت که کم کم دارد به تولد ۸۰ سالگی خود نزدیک می شود، در طول تاریخچه اش داستان های کمی نداشته و انتشارات دی سی تصمیم گرفته است روز ۱۵ سپتامبر را به عنوان روز بتمن انتخاب کند تا بتواند در طی این هفته، هواداران را با انتشار داستان های حماسی بتمن از خود بی خود کند. تا آخر این هفته یعنی تا روز چهارشنبه (۱۹ سپتامبر) تمام هواداران این شخصیت بدون هیچ تردیدی یکی از بهترین هفته ها را خواهند داشت. هم چنین به مناسبت این روز بزرگ، سرویس استریم دی سی یونیورس رسماً کار خود را آغاز کرد.

در طی این هفته بسیاری از کمیک بوک های بتمن به صورت مجانی در اختیار هواداران قرار می گیرند و هم چنین برای به اوج رساندن این هفته‌ی خفن و دارک، در روز چهارشنبه اولین شماره از کمیک جنجالی و مورد انتظار بتمن: نفرین شده (Batman: Damned) به نویسندگی برایان آزارلو همراه با طراحی های حیرت انگیز لی برمهو رونمایی خواهد شد.

لازم به ذکر است که در سال ۲۰۱۹، به مناسبت سالگرد ۸۰ سالگی شخصیت بتمن، انتشارات دی سی برنامه های زیادی را برای این شخصیت در نظر دارد و طبق اخبار منتشر شده این انتشارات تصمیم دارد در سال ۲۰۱۹ به مناسبت سالگرد ۸۰ سالگی بتمن، شماره ۱۰۰۰ کمیک تاریخی Detective Comics را منتشر کند و آن را با داستان های بی نظیر از طراحان و نویسندگان سوپر استار همراه کند و همانطور که می دانید پروژه‌ی برچسب سیاه (Black Label) نیز در بین این برنامه ها برای بتمن جایگاه ویژه ای خواهد داشت.

روز بتمن مبارک!

کمیک اسکواد به نوبه‌ی خود، روزِ این شخصیتِ تاریخی و ماندگارِ دنیای کمیک را به تمام هواداران این شخصیت و کمیک فن های خوش ذوق تبریک می گوید. امیدوار هستیم در طی هفته های آینده و سال جدید به مناسبت این سالگرد پر شکوه، داستان های معرکه ای را از این شخصیت نمادین ببینیم و آینده‌ی روشنی را برای داستان های این شخصیت آرزومندیم.

نوشته روز بتمن مبارک! اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.