دانلود موسیقی متن بتمن آغاز می کند

همانطور که میدانید در سال ۲۰۰۵ سری فیلم های بتمن به دست کارگردانی به نام کریستوفر نولان ریبوت شد. نولان با سبک متفاوت خود فضای جدیدی را به فیلم های ابرقهرمانی آورد و سه گانه‌ی شوالیه‌ تاریکی او هنوز که هنوز است بر سر زبان هاست.

نولان برای آهنگسازی اولین قسمت از این سه گانه به سراغ آهنگساز برجسته‌ای به نام هنس زیمر رفت و او نیز از جیمز نیوتن هاوارد برای همکاری در این پروژه‌ی خاص دعوت کرد و بدین ترتیب، این فیلم دارای دو آهنگساز شد؛ در فیلم بتمن آغاز می کند، زیمر بر روی موسیقی صحنه های اکشن کار کرد و آن را به کمال رساند و در مقابل نیوتن هاوارد نیز وظیفه‌ی آهنگسازی بخش های درام فیلم را بر عهده داشت. همچنین رامین جوادی و لورن بالف که در حال حاضر از آهنگسازان مطرح سینما و تلویزیون به شمار می روند، در طی ساخت این موسیقی متن به عنوان دستیار پروژه همکاری می کردند.

نکته‌ی بسیار جالبی که در عنوان قطعات موسیقی متن این فیلم وجود دارد این است که قطعات آن بر اساس نام های علمی انواع مختلف خفاش ها نامگذاری شده است، و جالب تر اینکه حروف اولِ نام قطعات چهارم تا نهم این آلبوم (Barbastella, Artibeus, Tadarida, Macrotus, Antrozous, Nycterus) کلمه‌ی BATMAN را تشکیل می دهند.

این نخستین فصل از همکاری های متعدد بین کریستوفر نولان و هنس زیمر بود، و همچنین اولین کار هنس زیمر در زمینه‌ی فیلم های ابرقهرمانی که موجب خلق شدن آثاری شاهکار و به یاد ماندنی شد.

موسیقی متن بتمن آغاز می کند

موسیقی متن بتمن آغاز می کند

نام آلبوم: Batman Begins (Original Motion Picture Soundtrack)

نام آهنگساز: هنس زیمر و جیمز نیوتن هاوارد

سال انتشار: ۲۰۰۵

فرمت: Mp3

کیفیت: ۳۲۰kbps

حجم: ۱۴۳MB

مدت زمان: ۱:۰۰:۳۰

لیست ترک ها:

(Vespertilio (2:52
(Eptesicus (4:20
(Myotis (5:46
(Barbastella (4:45
(Artibeus (4:20
(Tadarida (5:06
(Macrotus (7:36
(Antrozous (3:59
(Nycteris (4:26
(Molossus (4:49
(Corynorhinus (5:04
(Lasiurus (7:27

نوشته دانلود موسیقی متن بتمن آغاز می کند اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.