دانلود کتاب روانشناسی ثروتمند شدن

کتاب روانشناسی ثروتمند شدن ، اثر رضا فریدون نژاد، بر این اساس نوشته شده که لازمه ی ثروتمند شدن وجود ذهنی ثروتمند است.

این کتاب که با زبانی ساده، ثروتمند شدن افراد را روانشناسی می کند.

ذهن ثروتمند نقطه ی آغازی برای مسیر پر پیچ و خم رسیدن به ثروت است. اگر ذهن و افکار انسان ثروتمند بیندیشد، می تواند او را به قله ثروت برساند.

همچنین قوانینی برای دستیابی به ثروت وجود دارد. انسان باید این قوانین را کشف کند و در کسب و کار خود استفاده کند.

در عناوینی از این کتاب می خوانیم:

حق ثروتمند شدن در زندگی

اولین اصل علم ثروت اندوزی

شکرگزاری ، گامی اساسی

استفاده ی حداکثری از اراده

آغاز یک تجارت مناسب

هوش مالی تان را تقویت کنید

اسرار ذهن ثروتمند

هنر کسب پول و ثروت در چند مرحله

معنی واقع ثروتمند بودن ، قناعت به کمی نیست. هرکس که بتواند از امکانات بیشتری استفاده کند و لذت ببرد، نباید به کم قانع باشد.

معنای موفقیت در زندگی این است که همان چیزی شویم که می توانیم و می خواهیم.

انسانی که فاقد یک زندگی پربار است، انسانی غیرطبیعی است، کسی که نخواهد در جهت رسیدن به خواسته ی خود پول کافی در دست داشته باشد، غیرطبیعی است.

ثروت اندوزی هیچ ارتباطی با محیط پیرامون ندارد، زیرا در غیراینصورت تمامی ساکنان یک محله یا یک شهر باید ثروتمند می شدند. در حالیکه ساکنان شهرهای دیگر همگی فقیر باقی می ماندند.

با بررسی زندگی افراد ثروتمند در می یابید که آنها از هر لحاظ انسانهای متوسط و میانه رویی بوده اند و در مقایسه با دیگر افراد، مستعدتر و تواناتر نبوده اند. روشن است که علت ثروت اندوزی این افراد، داشتن استعدادها و توانایی های متفاوت از سایر مردم نبوده است، بلکه علت این بوده است که این افراد کارها را به شیوه ای خاص انجام داده اند. با پس انداز کردن و خساست به خرج دادن ثروتمند نخواهید شد. بسیاری از افراد خسیس فقیر هستند، در حالیکه ولخرج ها اغلب ثروتمند می شوند!

خیلی کم پیش می‌آید که فرد میلیونری به شما بگوید به‌خاطر معامله‌ای عالی ثروتمند شده است یا همین‌طور که برای خودش در حال گشت‌وگذار بوده، ناگهان به یک سرمایه‌گذار بزرگ برخورد کرده است. به‌هرحال، آنچه اکثر افراد ثروتمند به‌عنوان نقطه‌ی قوت‌شان در راه به‌دست‌آوردن مال‌واموال به آن اشاره می‌کنند، یک چیز است: ذهنیت میلیاردری.

کلمات کلیدی: بزرگترین راز ثروت، روش های جذب سرمایه، اسرار زندگی افراد موفق، راز پول درآوردن، قانون جذب، روش های پولدار شدن، کسب ثروت در ایران، روانشناسی ثروت، کسب درآمد، راز ثروتمند شدن

نوشته دانلود کتاب روانشناسی ثروتمند شدن اولین بار در کتابها. پدیدار شد.