انتشارات مارول از عنوان Marvel Comics 1000 رونمایی کرد

مدتی است که انتشارات مارول، تصاویر و معرفی‌نامه های بسیاری را از نام چند تن از طراحان و نویسندگان مشهور دنیای کمیک منتشر کرده است و اکنون رسماً اعلام شده که این طراحان و نویسندگان نامدار، قرار است بر روی عنوانی عظیم با نام Marvel Comics 1000 کار کنند که به مناسبت ۸۰ سالگی انتشارات مارول منتشر می شود. انتشاراتی که در سال ۱۹۳۹ میلادی و با انتشار شماره‌ی اول سری Marvel Comics متولد شد.

به نقل از منابع معتبر خبری، این کمیک تک قسمتی دارای ۸۰ صفحه خواهد بود و هر صفحه‌ی آن متعلق به یک تیم مجزا است تا داستان خود را تنها در یک صفحه روایت کنند. سی بی کبولسکی، از سردبیران انتشارات مارول، مدتی پیش اعلام کرده بود که ایده‌ای برای یک کمیک پرفروش به ذهنش خطور کرده است که می تواند نزدیک به یک میلیون نسخه بفروشد. حال بنظر می آید که آن ایده، Marvel Comics 1000 بوده است!

تام بروورت، از دیگر سردبیران انتشارات مارول، در رابطه با این عنوان گفت:

این [عنوان] بدون شک پیچیده ترین و سخت ترین اثریه که تا به الان روش کار کرده‌م.

کبولسکی ادامه داد:

کاراکترهای ما به شیوه های متفاوت، در مدیوم های متفاوت، ظاهر شدن و ما همچنان داریم ادامه میدیم. حالا وقتشه که این اشخاص برجسته، این فرصت رو داشته باشن تا به کمیک هایی که باهاشون بزرگ شدن ادای احترام کنن.

همانطور که از عکس های منتشر شده مشخص است، ال یویینگ، ۱۱ صفحه از این عنوان را به خود اختصاص داده است که به یک معمای پیچیده از سری فیلم های Jigsaw تشبیه شده‌اند و گفته می شود که تمام این داستانک‌ها به محصولی به نام Eternity Mask ختم خواهند شد.

ال یویینگ در این رابطه گفت:

این افتخار بزرگیه که نصیب هرکسی نمی شه.

هر صفحه‌ی این عنوان ۸۰ صفحه‌ای، یک سال از تاریخ انتشارات مارول را نشان می دهد و نه تنها قرار است شاهد حضور قهرمانان شناخته شده‌ای چون کاپیتان آمریکا و اسپایدرمن باشیم، بلکه قرار است کاراکتر های کمتر شناخته شده را نیز در این عنوان نظاره کنیم.

عدد ۱۰۰۰ که پشت عنوان این کمیک آمده، احتمالاً پاسخی است به شماره‌ی ۱۰۰۰ کمیک های کارآگاهی و هم چنین کمیک های اکشن از انتشارات دی سی که در طی این دو سال منتشر شده‌اند. همچنین بر طبق گفته‌ی بروورت این یک عدد نمادین است و ادای احترامی به شماره‌ی اول سری Marvel Comics می باشد.

قسمت اول سری Marvel Comics در ماه اکتبر سال ۱۹۳۹ میلادی منتشر شد. البته نام آن در قسمت دوم به Marvel Mystery Comics تغییر پیدا کرد. این سری در سال ۱۹۵۷ میلادی و با قسمت ۹۳، در حالی که به Marvel Tales تغییر نام داده بود، پایان یافت. انتشارات مارول چندین بار این سری را با عناوین تک قسمتی و مینی سری ها بازگردانده است.

همانطور که پیش تر گفته شد Marvel Comics 1000 در ماه آگوست امسال منتشر خواهد شد.

نوشته انتشارات مارول از عنوان Marvel Comics 1000 رونمایی کرد اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.