ازرا میلر فیلمنامه‌ جدیدی برای فیلم فلش خواهد نوشت!

مدتی پیش، اعلام شد که مراحل ساخت فیلم فلش از اواخر سال جاری میلادی دوباره از سر گرفته می شود؛ فیلمی که بار ها کارگردان های خود را از دست داده و با تاخیر های متعددی در مرحله تولید مواجه شده است. در حالی که هواداران، منتظر اولین فیلم اختصاصی این شخصیت می باشند، اما به نظر می آید امکان تاخیر دوباره در اکران این فیلم وجود دارد. چرا که ازرا میلر (بازیگر نقش فلش در دنیای سینمایی دی سی) شروط جدیدی را برای ایفای این نقش گذاشته است!

طبق گزارش منابع معتبر، این بازیگر قصد دارد فیلمنامه‌ی جدیدی را برای این فیلم بنویسد و اصرار دارد به طور حتمی از این فیلمنامه استفاده شود. هم چنین به نظر می رسد او از نسخه‌ی فعلی فیلمنامه راضی نمی باشد و خواهان یک فیلمنامه‌ی تاریک و جدی تر است، در غیر این صورت پروژه را ترک خواهد کرد.

گفته می شود که کمپانی برادران وارنر و دی سی موافقت کرده‌اند که این بازیگر، با کمک گرنت موریسون (از نویسندگان برجسته‌ی صنعت کمیک)، فیلمنامه‌ای جدید برای این فیلم بنویسد تا بتوانند بینش خود را به نمایش بگذارند. این فیلمنامه که احتمالاً نگارش آن تا اتمام هفته‌ی آتی به پایان می رسد، قرار است تاریک تر از فیلمنامه‌ای باشد که کارگردانان این فیلم، جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین، پیش تر برای آن نوشته‌اند.

ازرا میلر مدتی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرده بود که عوامل این فیلم می خواهند بهترین داستان ممکن برای فیلم نوشته شود و تا هنگامی که چنین امری ممکن نشود، ساخت این فیلم شروع نخواهد شد.

اگر فیلمنامه‌ی ازرا میلر و گرنت موریسون مورد قبول مدیران کمپانی برادران وارنر واقع نشود، میلر از پروژه خارج خواهد شد و دیگر نقش فلش را بازی نخواهد کرد! هم چنین لازم به ذکر است که با توجه به سیاست های جدید کمپانی برادران وارنر، چندان دور از ذهن نیست که این فیلمنامه مورد استفاده قرار نگیرد؛ زیرا این کمپانی قصد دارد شخصیت هایش را به حال و هوای مخصوص شان در دنیای کمیک نزدیکتر کند و از تاریک کردن و جدی تر کردن بی دلیل فیلم ها بپرهیزد. سیاستی که با اکران فیلم آکوامن شروع شد و احتمالاً با اکران فیلم شزم ادامه می یابد.

البته نکته قابل توجه این است که قرارداد ازرا میلر با کمپانی برادران وارنر در ماه می منقضی خواهد شد و با وجود ریبوت شدن دنیای دی سی در فیلم های آینده، باید دید که آیا فیلمنامه‌ی او و گرنت موریسون مورد قبول واقع می شود یا برادران وارنر، او را از پروژه کنار می گذارند؟ در صورت نپذیرفتن فیلمنامه، ممکن است دیگر هیچ وقت ازرا میلر را در دنیای سینمایی دی سی نبینیم و وظیفه‌ی ایفای نقش شخصیت فلش به بازیگر جدیدی محول شود.

ازرا میلر در فیلم لیگ عدالت ایفاگر نقش فلش بود و در دو فیلم Suicide Squad و Batman V Superman حضور افتخاری داشت. این فیلم پیش از آن که جان فرانسیس دالی و جاناتان گلدشتاین را در مقام کارگردان در اختیار داشته باشد، ست گراهام اسمیت و ریک فاموییوا و پیش از آن ها نیز فیل لرد و کریستوفر میلر را در اختیار داشت. هنوز تاریخ اکرانی برای این فیلم مشخص نشده است.

نوشته ازرا میلر فیلمنامه‌ جدیدی برای فیلم فلش خواهد نوشت! اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.