مصاحبه اسکات اسنایدر در مورد تاثیرات رویداد Year of the Villain بر جهان دی سی

انتشارات دی سی قرار است بیش از پیش بر روی ویلن های خود تمرکز کند! در ماه می سال جاری، این انتشارت قصد دارد کمیک تک قسمتی جدید خود به نام Year of the Villain را منتشر کند که روایتگرِ نقشه های لکس لوثر برای سرنگونی لیگ عدالت (Justice League)، و معرفی گروه لژیون نابودی (Legion of Doom) به عنوان سروران جهان دی سی، خواهد بود.

نویسندگان سری جدید کمیک های لیگ عدالت، اسکات اسنایدر و جیمز تاینیون آیوی، به کمک طراحانی همچون جورج خیمنز و جیم چانگ توانستند در سال ۲۰۱۸ پیش زمینه های لازم برای عنوان Year of the Villain را شکل دهند و ما را با گروه لژیون نابودی جدیدِ لکس لوثر و هم چنین قدرت کیهانی عظیم و باستانیِ Perpetua آشنا کنند. به تازگی نیز اسکات اسنایدر، در طی مصاحبه‌ای، اطلاعات بیشتری را از این عنوان و ارتباطش با جهان دی سی به اشتراک گذاشته است.

اسکات اسنایدر در مصاحبه‌اش گفته است:

عنوان Year of the Villain قراره نقطه‌ی اوجی باشه که عواقب بسیار سنگینی به همراه داره. و ماجرای این عنوان از درون قلب سری لیگ عدالت بیرون میاد.

او هم چنین افزود که داستان Year of the Villain به غیر از سری اصلی لیگ عدالت، در چند عنوان مهمِ دیگرِ دی سی جریان خواهد داشت. این عناوین عبارت اند از:

  • لیگ عدالت تاریک (Justice League Dark)
  • لیگ عدالت اودیسه (Justice League Odyssey)
  • بتمنی که می خندد (The Batman Who Laughs)
  • سوپرمن (Superman)
  • بتمن (Batman)

اسنایدر ادامه داد:

در واقع تمام ویلن های جهان دی سی این موقعیت رو پیدا می‌ کنن تا نقشی در نقشه‌ی لکس لوثر ایفا کنن.

هم چنین اسکات اسنایدر اشاره کرد که درست همانند تاثیری که آرک مرگ خانواده (Death of the Family) در سری بتمن و دیگر سری های مرتبط با آن در سال ۲۰۱۲-۲۰۱۳ داشت، عنوان Year of the Villain نیز قرار است راهی را در مقابلِ عناوین آینده‌ی انتشارات دی سی بگذارد که نویسندگان می توانند با استفاده از آن به ارتقای داستان های در حال انتشارشان بپردازند.

اسنایدر افزود:

این داستان، در مورد جنگیدن علیه لکس لوثر یا همچین چیزی نیست. این داستان قراره هر قهرمان رو با یه ویلن، که به دلخواه نویسنده‌ی عنوانه، رو به رو کنه. به طوری که در وهله آخر داستانی رو به شما تقدیم می کنه که تابستون شما رو به یه تابستون بزرگ، لذت بخش و دیوانه وار برای خودتون و شخصیت مورد علاقه تون تبدیل می کنه!

نویسنده‌ی رویداد متال، اسکات اسنایدر، در آخر مصاحبه‌اش تایید کرد که قرار است رویداد Year of the Villain با پایانی عظیم و حماسی در سری کمیک های لیگ عدالت تمام شود و امکان دارد ادامه‌ی آن به کراس اور عظیم دیگری در سال ۲۰۲۰ ختم شود. البته این اتفاق در صورتی رخ خواهد داد که عنوان Year of the Villain، در بین مخاطبین، با استقبال رو به رو شود.

اسنایدر هم چنین اضافه کرد:

شنیدم که مردم از قسمت دوم متال صحبت می کنن یا کلمه‌ی بحران رو براش به کار می برن. من چیزی رو تایید یا تکذیب نمی کنم. ولی می تونم بگم که قراره رویدادِ عظیم و مهمی توی همون مایه ها باشه!

در حال حاضر زمینه چینی های لازم برای داستان Year of the Villain در عناوین انتشارات دی سی دارد صورت می گیرد و از قسمت ۱۹ لیگ عدالت آغاز شده است. هم چنین قسمت بیستم سری لیگ عدالت به نویسندگی اسکات اسنایدر و طراحی جورج خیمنز در تاریخ ۲۰ ماه مارس ۲۰۱۹ (۲۹ اسفند ۱۳۹۷) منتشر خواهد شد. این داستان از کمیک تک قسمتی Year of the Villain که تنها ۲۵ سنت قیمت دارد (به مناسبت روز کمیک بوک مجانی) آغاز می شود که شامل چندین داستان از نویسندگان و طراحانی همچون اسکات اسنایدر، برایان مایکل بندیس، جیم چانگ، جیمز تاینیون آیوی، الکس مالیو و فرانسیس ماناپول خواهد بود. این عنوان در تاریخ یکم ماه می سال ۲۰۱۹ (۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد.

نوشته مصاحبه اسکات اسنایدر در مورد تاثیرات رویداد Year of the Villain بر جهان دی سی اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.