خلاصه‌ داستان فیلم Avengers: Endgame منتشر شد

بدون شک قسمت چهارم سری فیلم های انتقام جویان، یکی از مورد انتظارترین فیلم های سال جاری است که قرار است پایانی بر حماسه‌ی ۱۰ ساله‌ی دنیای سینمایی مارول باشد. هواداران نیز بی صبرانه منتظرِ انتشار اخبار و ویدیو های جدید از این فیلم هستند. و حالا خلاصه‌ی داستان این فیلم رسماً منتشر شده است تا هواداران را بیش از پیش مشتاق تر کند!

خلاصه‌ی داستان فیلم Avengers: Endgame :

بعد از وقایع ناگوار فیلم Avengers: Infinity War تمام جهان تحت تاثیرِ ویرانی به بار آمده توسط تایتان دیوانه، یعنی ثانوس، قرار گرفته است. اکنون انتقام جویان باید باری دیگر جمع شوند تا جلوی اعمال ثانوس را بگیرند و نظم را یک بار و برای همیشه، به جهان هستی بازگردانند. مهم نیست که این کار چه عواقبی در پی خواهد داشت.

بعد از بشکن ثانوس در فیلم قبلی، جمعیت جهان به نصف رسید و نیمی از موجودات هستی نابود شدند. این جمعیت شامل قهرمانانی مثل مرد عنکبوتی، استارلرد، اسکارلت ویچ، باکی بارنز، گروت، پلنگ سیاه و… نیز می شود. همانطور که در تریلر و تصاویر فیلم Endgame مشاهده کردیم قرار است اعضای اصلی گروه انتقام جویان با هم متحد می شوند تا جهان را به حالت سابق خود بازگردانند و با ثانوس مقابله کنند.

این بدان معناست که قرار است شاهد حضور دوباره‌ی کلینت بارتون (هاکای) در کنار انتقام جویان و اولین حضور کاپیتان مارول در این جمع باشیم.

تیم فعلی انتقام جویان در این فیلم شامل قهرمانان زیر است:

کاپیتان آمریکا، مرد آهنی، نبیولا، راکت راکون، هاکای، هالک، بیوه سیاه، ماشین جنگی، ثور، مرد مورچه‌ای و کاپیتان مارول

لازم به ذکر است که تونی استارک (آیرون من) و نبیولا در سیاره تایتان گیر افتاده‌اند. هم چنین نیک فیوری قبل از آنکه نابود شود به کاپیتان مارول پیامی را به عنوان درخواست کمک ارسال کرده است. هر چند نمی دانیم چرا او قبل تر از این دست به چنین کاری نزده بود و یا اینکه چه اتفاقی برای کاپیتان مارول افتاده است. احتمالاً جواب این سوال ها را در فیلم اختصاصی کاپیتان مارول خواهیم گرفت که قبل از فیلم Endgame اکران خواهد شد.

فیلم Avengers: Endgame در ۲۶ آوریل سال جاری اکران خواهد شد.

نوشته خلاصه‌ داستان فیلم Avengers: Endgame منتشر شد اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.