بن افلک دیگر ایفاگر نقش بتمن نخواهد بود

چند وقتی می شود که شایعات بسیاری مبنی بر خروج بن افلک از دنیای سینمایی دی سی به گوش می رسد. این شایعات گاهی از سوی خود بن افلک و گاهی از سوی سازندگان رد می شدند تا اینکه چندی پیش تایید شد که این بازیگر دیگر نقش بتمن را ایفا نمی کند!

طبق گزارشات به دست رسیده این بازیگر راه را برای بازیگر جوان تری باز کرده است که نقش بتمن را به دست بگیرد. چند ماه پس از آن که اعلام شد مت ریوز کارگردانی فیلم بتمن را به عهده میگیرد، مشخص شد که قرار است بازیگر جوان تری نسبت به بن افلک را در نقش بروس وین ببینیم. همچنین مت ریوز طی مصاحبه‌ی جدیدی اطلاعات بیشتری از فیلم بعدی بتمن در اختیار مخاطبان قرار داد و تایید کرد که نام فیلم بر خلاف آنچه که پیش تر گفته شده بود The Batman نخواهد بود. او همچنین تایید کرد که این فیلم در ۲۵ ژوئن سال ۲۰۲۱ اکران خواهد شد.

او در رابطه با این فیلم گفت:

من در حال حاضر گرفتار فیلم بتمن هستم. اینکه در آخر چجوری میشه رو نمیدونم. فیلم آکوامن قراره با فیلم جوکرِ تاد فیلیپس خیلی متفاوت باشه و اونم [فیلم جوکر] قراره با شزم و هارلی کویین متفاوت باشه. سران کمپانی برادران وارنر فعلا عقیده دارن که نیازی نیست تعیین کنن فیلم هاشون چطور به هم مرتبط میشن و همینطور نیازی نیست فعلا روی این قضیه تمرکز کنن. چیزی که من بهش باور دارم اینه که اونا باید سعی کنن فیلم های خوبی از کاراکترهاشون بسازن.

همچنین گفته می شود این فیلم به دیگر فیلم های دنیای سینمایی دی سی مرتبط نخواهد بود، که نشان دهنده ی آن است که دی سی می خواهد کمتر با فرمول دنیای مشترک مارول پیش برود و تمرکزش را روی فرنچایزهای جداگانه بگذارد.

ریوز ادامه داد:

این فیلم یک فیلم نوآر و جنایی خواهد بود و امیدوارم ضمن هیجان انگیز بودن، احساسی هم باشه. تم کارآگاهی این فیلم قراره بیشتر از فیلم های قبلیِ بتمن باشه چون در دنیای کمیک اون [بتمن] بزرگ ترین کارآگاه جهان نامیده میشه. دوست دارم که در داستانی که داریم خلق میکنیم شاهد دست و پنجه نرم کردن با خلافکار ها و حل معماها توسط بتمن باشیم. این موضوع بهش این اجازه رو میده که در طول داستان تغییر کنه و پخته تر بشه.

به دور از تمامی صحبت ها، بن افلک طی توییتی در رابطه با فیلم بتمنِ مت ریوز گفت:

بی صبرانه منتظر دیدن فیلم بتمن در تابستان ۲۰۲۱ هستم و دوست دارم جان گرفتنِ نوع نگرش مت ریوز [نسبت به بتمن] رو ببینم!

ایفای نقش بتمن توسط بن افلک در دنیای سینمایی دی سی، هواداران را از همان ابتدا به دو دسته تقسیم کرد. عده ای با این انتخاب مخالف بودند و عده ای موافق. او بازی در این نقش را از فیلم Batman V Superman Dawn of Justice شروع کرد و در فیلم های جوخه انتحار و سپس لیگ عدالت ادامه داد. این بازیگر همچنین در ابتدا قرار بود کارگردانی و نویسندگی فیلم بتمن را بر عهده بگیرد اما پس از مدتی وظیفه‌ی ساخت این فیلم به مت ریوز رسید.

نوشته بن افلک دیگر ایفاگر نقش بتمن نخواهد بود اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.