آمار فروش کمیک بوک در ماه نوامبر ۲۰۱۸ – از بازگشت موریسون تا سری جدید افراد ایکس

بر خلاف ماه اکتبر که در آن شاهد فروش پایین عناوین مختلف بودیم، این بار در ماه نوامبر، شاهد رقابت تنگاتنگ و تفاضل فروش کمتر بین عناوین منتشر شده هستیم؛ که این موضوع با توجه به بازگشت سری Uncanny X-Men و شخصیت فانوس سبز به قلم نویسنده‌ی معروف اسکاتلندی یعنی گرنت موریسون، چندان دور از انتظار نبود.

آمار فروش کمیک بوک

پس از بازگشت ولورین و صدرنشینی آن در فهرست پرفروش ها، این بار شاهد موفقیت اولین شماره‌ی سری جدید کمیک های Uncanny X-Men بودیم. این کمیک به نویسندگی اد بریسون و متیو روزنبرگ، بازگشت خوبی را برای محوری ترین سری کمیکِ افراد ایکس رقم زد.

کاراکتر ونوم که در ماه های اخیر، چه در دنیای کمیک و چه در دنیای سینما، محبوب بوده است، در این فهرست نیز صاحب دو عنوان پرفروش شد؛ کمیک Carnage Born که همانند سری ونوم توسط دانی کیتس نوشته شده و در آن شاهد بازگشت سیمبیوتِ خطرناکی به نام کارنیج هستیم، به همراه شماره‌ی هشتم سری ونوم، دو کمیک پرفروش از شخصیت ونوم می باشند.

به علاوه، دو شماره پیاپی از سری مردعنکبوتی شگفت انگیزِ نیک اسپنسر که محبوبیت آن در ماه های گذشته ثابت شده است در این فهرست جا یافته اند. هم چنین دهمین شماره از سری انتقام جویانِ جیسون آرون در رتبه‌ی نهم قرار گرفت.

از انتشارات دی سی نیز سری جدید فانوس سبز با استقبال خوبی مواجه شد و اولین شماره‌ی آن در رتبه‌ی دوم قرار گرفت. گرنت موریسون و لیام شارپ که هیچ کدام سابقه‌ی کار بر روی این عنوان را نداشته اند، نویسندگی و طراحی آن را بر عهده دارند. دو شماره‌ی اخیر سری بتمن و قسمت سوم رویداد هیجانی و مرموز قهرمانان در بحران، از دیگر عناوینِ پرفروش دی سی بودند.

آمار فروش گرافیک ناول

اما در ماه گذشته، نسخه های جلدسختِ کمیک های در حال پخش نیز محبوب بوده اند. جلد اول سری ونومِ دانی کیتس، رتبه‌ی اول این فهرست را به خود اختصاص داده است. به علاوه، پنج عنوان دیگر از مارول که مردعنکبوتی شگفت انگیز و هالک فناناپذیر و جلد اول سری جدید دومینو از عناوین برجسته‌ی آن هستند.

هم چنین جلد اول سری لیگ عدالتِ اسکات اسنایدر نیز در رتبه‌ی سوم قرار داشت و نسخه‌ی جلدسختِ کمیک بتمن: شوالیه‌ سفید هم برای دومین ماه پیاپی در این فهرست قرار گرفت.

انتشارات مارول در بحث سهم فروش کل ماه، رکورد چند ماه اخیر خود را افزایش داد و با اختصاص ۴۰ درصد از سهم کل، صاحب رتبه‌ی اول ماه نوامبر بود. (البته گفتنی است که تعداد عناوین این انتشارات در ماه گذشته، بیشتر از عناوین انتشارات دیگر بود) بعد از آن، انتشارات دی سی با ۲۶ درصد و انتشارات ایمیج با ۸ درصد، جایگاه های دوم و سوم را به خود اختصاص دادند.

نوشته آمار فروش کمیک بوک در ماه نوامبر ۲۰۱۸ – از بازگشت موریسون تا سری جدید افراد ایکس اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.