مصاحبه نویسندگان دی سی در کمیک کان نیویورک [NYCC2018]

نویسندگان دی سی در کمیک کان نیویورک چیزی کم نداشتند و تک به تک، هر کدام به مصاحبه در مورد کمیک های آینده‌ی خود پرداختند و اطلاعات هیجان انگیزی را در اختیار هواداران قرار دادند. اکنون گزیده ای از این مصاحبه ها را برایتان شرح می دهیم.

تام کینگ نویسنده‌ی سری کمیک‌های بتمن و رویداد قهرمانان در بحران، در جشنواره‌ی کامیک کان نیویورک در خصوص سری بتمن اعلام کرد که کلیّت سری کمیک های بتمن همچنان در مورد دستکاری زندگیِ بتمن توسط بین خواهد بود، و هم چنین او در حال کار بر روی داستان دوازده قسمتی “مرگ آکوالد” است.

او در خصوص شماره‌ی ۱۰۰۰ سری کمیک های کارآگاهی (Detective Comics)، که همانند هزارمین شماره‌ی کمیک‌های اکشن، یک کمیک ویژه خواهد بود، قصد دارد مرگ توماس و مارتا وین را از زاویه ای جدید و نا آشنا نشان دهد، و هم چنین نگاهی تازه به تأثیر مرگ والدین بروس وین بر روی او خواهد داشت. به علاوه، در آرک جدید بتمن، یک دشمن اسرار آمیز و غافلگیر کننده که قرار است بزرگ ترین کارآگاه دنیا را به چالش بکشد معرفی می شود، و بتمن با یک معمای بزرگ و یکی از عجیب ترین پرونده‌هایش مواجه خواهد شد.

پیتر توماسی سابقه‌ی نویسندگی عنوان بتمن و رابین در سری نیو ۵۲ را دارد. اما این بار کاملاً بر روی خود بتمن تمرکز خواهد کرد. آرک جدید کمیک های کارآگاهی از شماره‌ی ۹۹۴ در ماه دسامبر آغاز خواهد شد و انتظار می رود که شماره‌ی ۱۰۰۰ در ماه مارس ۲۰۱۹ منتشر شود.

فرانک میلر، نویسنده‌ی کهنه کار که قرار است کمیک جدید سوپرمن: سال اول را بنویسد، اعلام کرد که این سوپرمن با سوپرمنی که او در کمیک بازگشت شوالیه‌ی تاریکی (۱۹۸۶) ارائه کرد متفاوت خواهد بود، و اینکه برای خلق آن از کارهای جو شوستر (یکی از دو خالق سوپرمن) الهام گرفته است، و البته این داستان، با دید یک شخصیت جدید و تازه به سوپرمن می پردازد. در ضمن، جان رومیتا جونیور که برای کمیک Daredevil: The Man without Fear نیز با فرانک میلر همکاری داشته است، طراحی سوپرمن: سال اول را برعهده دارد.

جاشوا ویلیامسون نویسنده‌ی سری کمیک های فلش در مورد کمیک سالانه‌ی جدید فلش گفت که این کمیک با اتفاقات رویداد قهرمانان در بحران ارتباط دارد، و به خاطر حادثه‌ی تلخی که در آن رویداد پیش آمد، قرار است بسیار غم انگیز و احساسی باشد. همچنین بارت آلن قبل از حضور در سری جدید یانگ جاستیس در این کمیک سالانه حضور پیدا می کند.

ویلیامسون در مورد کمیک فلش: سال اول (The Flash: Year One) نیز گفت که وی از ابتدای نویسندگی کمیک های فلش، خواهان نوشتن چنین داستانی بوده، و اینکه امیدواری و خوش بینی بری آلن الهام بخش او برای این داستان است. به گفته‌ی او، فلش: سال اول همانند داستان بتمن: سال اول (نوشته‌ی فرانک میلر) است و مستقیماً به گذشته‌ی سری فلش مربوط می شود. طراحی این کمیک بر عهده‌ی هاوارد پورتر بوده و در سال ۲۰۱۹ منتشر خواهد شد.

کلی سو دِکونیک نویسنده‌ی جدید سری آکوامن نیز بر روی داستان جدیدی به نام زمین غرق شده (Drowned Earth) کار می کند که در واقع یک کراس اوور میان سری آکوامن و لیگ عدالت است. این داستان به معرفی ایزدان دریا می پردازد؛ خدایان فراموش شده ای که زمانی مورد پرستش قرار می گرفتند و اکنون در جزیره ای اسرار آمیز به سر می برند. این داستان هم چنین نگاهی نو به ریشه های آکوامن و ارتباط او با مادرش خواهد داشت.

این نویسنده اعلام کرد که علاوه بر این داستان، در حال نوشتن کمیکی با عنوان Historia می باشد که تاریخ قبیله‌ی آمازون را از منظر خود آمازون ها روایت می کند، و از طرفی در آن شاهد حضور هرا و زئوس نیز خواهیم بود. طراحی این کمیک را فیل هیمِنِز بر عهده خواهد داشت.

نوشته مصاحبه نویسندگان دی سی در کمیک کان نیویورک [NYCC2018] اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.