انتقام جویان: پایان بازی به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد

استودیو مارول، با سال ها برنامه ریزی و حدود ۱۰ سال زمینه چینی، آخرین فیلم از کتاب اول دنیای سینمایی‌اش را اکران کرد. به محض اکران شدن این فیلم، شاهد رکورد شکنی های بسیاری بودیم و فاصله‌ی فیلم معروف برادران روسو با مقام اول پرفروش ترین های تاریخ کم و کم تر می شد. کمپانی دیزنی حتی نسخه‌ای دیگر از این فیلم را اکران کرد تا شاید بتواند صاحب پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما شود. با وجود آنکه بسیاری از مخاطبین این کار را سوء استفاده از هواداران می دانستند، اما گویا این کمپانی به هدف خود رسیده و پایان بازی، به لقب پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما دست یافته است!

این فیلم با شکست دادن فیلم آواتار، یکی دیگر از فیلم های جیمز کامرون را کنار زد و پادشاهی لیست پرفروش ترین ها را بدست آورد. یکی دیگر از رقبای این فیلم، تایتانیک بود که از دیگر آثار جیمز کامرون به شمار می رود. به همین سبب، پس از مدتی بسیار بالاخره لیست پرفروش ترین های باکس آفیس دچار تغییری عظیم شد.

آلن هورن، از مدیران کمپانی دیزنی، طی بیانیه‌ای این اتفاق را تبریک گفت:

تبریک می گم به کمپانی مارول و دیزنی، و متشکرم از هوادارهامون در سرتاسر دنیا که انتقام جویان: پایان بازی رو به این مقام تاریخی رسوندن. البته، حتی با گذشت یک دهه، تاثیر آواتارِ جیمز کامرون از هر زمان دیگه‌ای قدرتمند تره. و مجموعه افتخارات شگفت انگیز این دو فیلم، قدرت فیلم ها رو ثابت می کنه که مردم رو برای تجربه‌ای مشترک کنار هم میارن. فیلمسازان با استعدادِ پشت این جهان ها توانایی های زیادی دارن و ما به فکر آینده‌ی دنیای سینمایی مارول و پاندورا هستیم.

جدای تمامی موارد ذکر شده، خود شخص کوین فایگی نیز کمی پیش عنوان کرد که بنظر او پایان بازی به زودی آواتار را شکست خواهد داد. اکنون بنظر می آید که حق با او بوده است. البته که با خریده شدن کمپانی فاکس قرن بیستم توسط کمپانی دیزنی، سود حاصل از هر دو فیلم به این کمپانی می رسد و اگر ادامه‌ای برای این فیلم ها ساخته شود، که قطعاً اینگونه خواهد بود، این کمپانیِ دیزنی است که از اکران دنباله‌ی پرفروش ترین های تاریخ سود می برد.

در انتها این موفقیت عظیم را به تمامی دوست داران دنیای کمیک و سینما تبریک می گوییم و امیدواریم فیلم های کمیکی دیگری نیز روزی بتوانند به چنین جایگاه با ارزشی برسند.

نوشته انتقام جویان: پایان بازی به پرفروش ترین فیلم تاریخ سینما تبدیل شد اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.