اخبار جدیدی پیرامون دنباله‌‌ سری کمیک های خون آشام آمریکایی منتشر شد [SDCC2019]

بسیاری از هواداران، سری کمیک های خون آشام آمریکایی را از برترین آثار اسکات اسنایدر می دانند. عنوانی در ژانر ترسناک که جدا از جلب نظر منتقدین و مخاطبین، به عنوان یکی از عناوین بزرگ زیرمجموعه‌ی ورتیگو شناخته می شود. این عنوان که تابحال عناوین فرعی بسیاری را به خود دیده و دنباله های متنوعی داشته است، طبق شواهد و با اعلام رسمی نویسنده‌ی این اثر، یعنی اسکات اسنایدر، به زودی گسترده تر نیز خواهد شد.

اسنایدر طی پنل اختصاصی خود در کمیک کان سن دیگو، اعلام کرد که در اوایل یا اواسط سال ۲۰۲۰ میلادی، سری خون آشام آمریکایی را به همراه رافائل آلبوکرک باز خواهد گرداند و کار بر روی داستان بعدی این سری از هم اکنون آغاز شده است.

اسنایدر عنوان کرد:

ما اولش قرار بود امسال [این عنوان رو] منتشر کنیم، و پاییز سال پیش کار بر روی اون رو شروع کردیم. اما سال آینده دهمین سالگرد سری کمیک های خون آشام آمریکایی هست، و [انتشارات] دی سی فکر کرد که بهتره یک آرک کامل رو اون موقع انجام بدیم. داستان [عنوان جدید] در سال ۱۹۷۶ رخ میده. یه حس نحس و نیکسون‌وار در رابطه باهاش هست. این داستان پایانی برای سری [خون آشام آمریکایی] نیست. ولی داستان رو به زمان حال می کشونه.

سری خون آشام آمریکایی از سال ۲۰۱۰ به نویسندگی اسکات اسنایدر و استفن کینگ شروع به انتشار کرد، که البته پس از مدتی کینگ از این سری خارج شد. کمیک جدید خون آشام آمریکایی اولین عنوانِ این سری پس از فصل دوم سری American Vampire: Anthology می باشد که در سال ۲۰۱۶ و تحت زیر مجموعه‌ی ورتیگو منتشر شد. اسنایدر پیش از این طی مصاحبه‌ای به طور اتفاقی فاش کرد که با بسته شدن زیرمجموعه‌ی ورتیگو، سری بعدی کمیک های خون آشام آمریکایی تحت زیرمجموعه‌ی Black Label منتشر خواهد شد.

نوشته اخبار جدیدی پیرامون دنباله‌‌ سری کمیک های خون آشام آمریکایی منتشر شد [SDCC2019] اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.