میانگین نمرات فیلم شزم – !Shazam

فیلم شزم (!Shazam) از همان ابتدا با انتشار اولین تریلر خود، توانست به یکی از مورد انتظار ترین بلاک باستر های سال ۲۰۱۹ تبدیل شود و بسیاری از هواداران را مشتاق خود کند. حال نقدهای رسمیِ این فیلم منتشر شده‌اند و خبر از آن می دهند که انتظار ها برای این فیلم، بی دلیل نبوده است!

با توجه به نقدهای منتشر شده، می توان گفت که این فیلم با استقبال گسترده‌ای میان منتقدین رو به رو شده است و توانسته به موفقیتی بی نظیر برای کمپانی دی سی دست یابد. در ادامه نگاهی خواهیم داشت به واکنش ها و نقد هایی که از این فیلم منتشر شده‌اند.

منتقد The Hollywood Reporter:

فیلم اونقدر قوی و با احساس شروع می شه که فکر می کنید دارن گاز خنده توی سالن سینما پخش می کنن! بهترین فیلم دی سی که برای بچه ها هم مناسبه، این فیلم خیلی سرگرم کننده‌ست.
۹/۱۰

منتقد Vox:

داستان یتیم ها و جادوگرِ فیلم شزم بی‌نقص نیست (دکتر سیوانا یه خبیث سطح بالا ولی به شدت فراموش شدنیه) اما به بی‌نقص بودن نزدیک می شه.
۹/۱۰

منتقد IGN:

شزم یه فیلم خیلی بامزه‌ست و ثابت می کنه که آینده‌ی فیلم های دی سی، با موفقیت فیلم های واندرومن و آکوامن، مسلماً درخشان خواهد بود. زکری لی‌وای به دنیا اومده تا نقش این ابرقهرمانِ بچه‌سال رو بازی کنه، یه نقش آفرینی به شدت خنده‌دار و بامزه، اونم در کنار نقش آفرینی کنایه‌آمیز ولی دوستانه‌ی جک دیلان گریزر!
۸.۸/۱۰

منتقد The Wrap:

فیلم جدید دی سی، به طرز دوست داشتنی‌ای درخشانه، هم در جلوه ها و هم در روایت.
۸/۱۰

منتقد Entertainment Weekly:

شزم در واقع دو داستان رو در یک فیلم روایت می کنه. یکی درمورد [زکری] لی‌وای و برادر یتیم و عاقلش (جک دیلان گریزر جوان و خوش ذوق)، و دیگری هم در مورد [مارک] استرانگ و چرت‌و‌پرت های پیشرفته‌ی کامپیوتری و روحانی؛ و هر دو داستان در یک سربالایی، برای رسیدن به روح داستان مبارزه می کنن. من عاشق یکی از داستان ها شدم، ولی سر اون یکی خوابم برد.
۷.۵/۱۰

منتقد The Guardian:

این فیلم به تدوین های قوی تر و یک فیلمنامه با روایت بهتر نیاز داره. یک فیلم ناقص برای بازسازی یک مجموعه‌ی‌ سینمایی؛ البته با این حال نشان دهنده‌ی یک پیشرفت قابل توجه برای دی سی ئه.
۶/۱۰

منتقد Screen International:

ترکیبی که جواب نمیده. بیش از حد لوده است و خیلی هم شلخته و بی نظمه. با این حال، یک شیرینی خاصی داخل این فیلم وجود داره، مخصوصاً این که سعی نمی کنه فقط یک فیلم کمیک بوکیِ دیگه باشه.
۵/۱۰

منتقد Observer:

در آخر، فیلم شزم حسِ محصولِ یک شرکت چند سهامیِ بزرگ رو میده که اینقدر تشنه‌ی راضی کردن مشتری های متفاوته، حتی در آخر هم نمی فهمه واقعاً می خواد چی باشه!
۲.۵/۱۰

۷٫۵ از ۲۲ نقد!

!Shazam

  • Metacritic ۷٫۵

نوشته میانگین نمرات فیلم شزم – !Shazam اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.