اسکات اسنایدر از بازگشت American Vampire و Wytches می گوید

اسکات اسنایدر، نویسنده‌ای‌ست که عصری جدید را در کمیک های بتمن آغاز کرده و تعدادی از لذت بخش ترین و محبوب ترین داستان های ابرقهرمانی را نوشته است. هم چنین در حال حاضر، او نویسنده‌ی سری جدید لیگ عدالت (Justice League) است و از سکان‌دار های انتشارات دی سی به حساب می آید!

اما پیش از این که این نویسنده وارد ژانر ابرقهرمانی شود، بیشتر به خاطر آثارش در ژانر وحشت شناخته می شد. به ویژه کمیک خون آشام آمریکایی (American Vampire) به طراحی رافائل آلبوکرک و Wytches به طراحی جاک، که از شاخص ترین آثار ژانر وحشت محسوب می شوند. اکنون اسکات اسنایدر به تازگی اطلاعات جدیدی را مبنی بر بازگشت این دو سری کمیک محبوب، در اختیار مخاطبان گذاشته است.

اسنایدر اخیراً در توییتر خود عنوان کرد که او و آلبوکرک در حال کار بر روی قسمت بعدی سری خون آشام آمریکایی، به مناسبت ۱۰ سالگی این کمیک هستند که احتمالاً در سال ۲۰۲۰ منتشر خواهد شد. او هم چنین اعلام کرد که داستان این عنوان در سال ۱۹۷۶ میلادی، و هنگام جشن Bicentennial در لاس وگاس جریان خواهد داشت. در ادامه اسنایدر گفت که او و جاک، کار بر روی سری جدید Wytches را پس از پایان سری بتمنی که می خندد (The Batman Who Laughs) شروع خواهند کرد.

اسنایدر در رابطه با سری Wytches چنین گفت:

من و رفیقم جاک، به شما قول داده بودیم که درست بعد از تموم شدن سری بتمنی که می خندد روی مجموعه Wytches کار کنیم. پس به محض این که بتمنی که می خندد تموم شد کار بر روی Wytches رو شروع می کنیم!

او هم چنین در رابطه با خون آشام آمریکایی اضافه کرد:

و البته در جواب اون عده‌ای که می پرسیدن، ما مسلماً سری خون آشام آمریکایی رو برمیگردونیم! سال ۲۰۲۰ تولد ۱۰ سالگی این سری محسوب میشه و ما به این نتیجه رسیدیم که زمان خیلی خوبی برای انتشار یه قسمت دیگه‌ست. داستانش هم توی سال ۱۹۷۶ جریان داره… موقع جشن Bicentennial در [لاس] وگاس.

سری خون آشام آمریکایی روایت‌گر داستان یک یاغی خلافکار در غرب وحشی است که به یک خون آشام با قدرت های خارق العاده تبدیل می شود و هم چنین زنی به نام پرل جونز، یک بازیگر جوان هالیوودی، که به سرنوشتی مشابه دچار می شود. این عنوان که محصول انتشارات زیرشاخه دی سی یعنی ورتیگو (Vertigo) می باشد، توانست جایزه های آیزنر (Eisner Award) و هاروی (Harvey Award) را به عنوان برترین عنوان جدید سال ۲۰۱۱ کسب کند.

رمان گرافیکی Wytches نیز از شاخص ترین آثار انتشارات ایمیج در سال ۲۰۱۴ می باشد. این عنوان، داستان خانواده‌ای را روایت می کند که بعد از ناپدید شدن دختری که فرزند این خانواده را اذیت می کرده، به شهری جدید نقل مکان می کنند. هر چند بعد از مدتی در می یابند که وحشتِ شهر جدیدی که در آن ساکن شده‌اند، از چیزی که از آن فرار کرده‌اند بیشتر است.

اثر بعدی اسکات اسنایدر و جاک، قسمت چهارم بتمنی که می خندد است که در دهم آوریل سال جاری میلادی (۲۱ فروردین ۱۳۹۸) منتشر خواهد شد.

نوشته اسکات اسنایدر از بازگشت American Vampire و Wytches می گوید اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.