جیمز گان برای کارگردانی قسمت سوم محافظین کهکشان بازخواهد گشت!

چندین ماه پیش بود که کمپانی دیزنی، کارگردان سری فیلم های محافظین کهکشان (Guardians of the Galaxy) را، به خاطر جنجال های به پا شده در رابطه با توییت های قدیمی او، اخراج کرد. اما اکنون به نظر می رسد که با وجود تمامِ حواشی پیش آمده، جیمز گان برای کارگردانی قسمت سوم مجموعه محافظین کهکشان بازخواهد گشت تا ساخت سه‌گانه‌ی محبوب خود را به پایان برساند!

هر چند گفته می شود که کمپانی دیزنی و مدیران استودیو مارول، از ماه ها پیش تصمیم به استخدام دوباره‌ی این کارگردان داشته‌اند و در طی این تصمیم، مذاکرات و گفتگو های بسیاری صورت گرفته است.

با توجه به گزارشاتِ به دست رسیده، شخص آلن هورن (از رؤسای کمپانی دیزنی)، که خود از کسانی بوده که دستور اخراج جیمز گان را داده، در ماه های اخیر، چندین بار با او ملاقات داشته است. هم چنین گفته می شود که در واقع بعد از معذرت خواهیِ گان از مردم، هورن متقاعد شده است تا او را دوباره بازگرداند. همکاران و بازیگران جیمز گان، که در مصاحبه ها و فضای مجازی، بار ها از او دفاع کرده‌اند، نیز در این اقدام بی تاثیر نبوده‌اند.

جیمز گان، فیلمنامه‌ی فیلم محافظان کهکشان ۳ را از مدت ها پیش تکمیل کرده و کوین فایگی بار ها تایید کرده است که از فیلمنامه‌ی او برای ساخت قسمت سوم استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است که جیمز گان وظیفه‌ی کارگردانی و نگارش فیلمنامه‌ی قسمت دوم فیلم جوخه انتحار (The Suicide Squad) را نیز برعهده دارد. البته استودیو مارول تا اتمام این پروژه صبر خواهد کرد و پس از آن، کارِ گان برای کارگردانی قسمت سوم محافظین کهکشان آغاز می شود.

هم چنین جیمز گان، در رابطه با این موضوع، نوشت:

من از تمام کسانی که من رو توی این چند ماه حمایت کردن، به شدت ممنونم. من همیشه در حال تلاش و یادگیریِ اینم که بهترین آدمی باشم که می تونم. من عمیقاً قدردانِ این تصمیم کمپانی دیزنی هستم و هیجان‌زده‌ام تا فیلم هایی بسازم که روابطی که همه‌مون درگیرشون هستیم رو بررسی می کنن. من همیشه سعی کردم و می کنم که در مقابل عشق و حمایت های شما، سپاسگزار باشم. از ته قلبم از همه‌تون ممنونم و دوست‌تون دارم.

هنوز اطلاعات دقیقی در رابطه با تاریخ اکران این فیلم یا محوریت داستانی آن منتشر نشده است.

نوشته جیمز گان برای کارگردانی قسمت سوم محافظین کهکشان بازخواهد گشت! اولین بار در کمیک اسکواد. پدیدار شد.